INOOSTER, GAMİFİCATİON EUROPE’A 2. KEZ SPONSOR OLDU
tekden site sağı sünnet
Haber
22 Mart 2022 - Salı 14:26 Bu haber 2014 kez okundu
 
INOOSTER, GAMİFİCATİON EUROPE’A 2. KEZ SPONSOR OLDU
Gamification Europe, uluslararası oyunlaştırma ekosistemi üyeleri ve bağlı firma temsilcileri ile birlikte iş dünyasından çok sayıda profesyoneli bir araya getiren ve 5 gün boyunca devam eden global anlamdaki en kapsamlı oyunlaştırma etkinliklerinden biri olarak karşımıza çıkıyor. Bu yıl 5. kez düzenlenen uluslararası etkinlik, 21-25 Mart 2022 tarihleri arasında online olarak gerçekleştiriliyor.
GÜNDEM Haberi
INOOSTER, GAMİFİCATİON EUROPE’A 2. KEZ SPONSOR OLDU

Farklı içerik ve günlük konseptlerle devam eden etkinliğin “Employee Experience” konseptli final gününün ana sponsor olan Inooster, geçtiğimiz yılki etkinliğin ardından ikinci kez üstlendiği sponsorlukla, hem global oyunlaştırma ekosisteminde adından söz ettiriyor, hem de oyunlaştırmanın dahil olduğu yeni dünya iş akışlarında trendleri yakından takip ederek işini geliştirmeye devam ediyor.

Geçtiğimiz yılın son çeyreğinde aldığı yatırımla birlikte İngiltere başta olmak üzere global pazardaki faaliyetlerini hızlandıran Inooster, özellikle İngiltere pazarındaki faaliyetlerini geliştirecek bir adım olarak öne çıkardığı etkinlikle, global oyunlaştırma camiasının bir parçası olarak Türkiye’yi alanında temsil ediyor.

Inooster Bilgi Teknolojileri Kurucusu Murat Yılmaz bu seneki etkinlikle ilgili görüşlerini şu şekilde aktarıyor:

“Gamification Europe’da üst üste ikinci sponsorluğumuzla birlikte, bilgi birikimimizi paylaşacağımız ve alanımızdaki diğer paydaşlarımızın deneyimlerinden faydalanabileceğimiz için heyecanlıyız. Bu katılımımızla birlikte, oyunlaştırma delegelerimiz ve destekçilerimizle iş birlikleri içerisinde bulunmayı ve hep birlikte yeni pazarlarda büyümeyi sürdürmeyi ümit ediyoruz. Ayrıca Inooster'ın sadece Türkiye'de değil, global arenada da neler başardığını ve başarmaya devam edeceğini göstermek için harika bir platform olduğunu düşünüyoruz.”

“Aradaki tüm sürecin tadını çıkarırken, eski ve verimsiz alışkanlıkları yeniden şekillendirmeyi, bunların yerine daha iyi, daha güçlü ve sürdürülebilir olanları inşa etmeyi amaçlıyoruz. Inooster olarak oyunlaştırmanın gücüne inanıyor ve içinizdeki o süper kahramanı ortaya çıkarmak için çok çalışıyoruz.”

Inooster Hakkında:

2016 yılında oyunlaştırmayı merkeze alarak Murat Yılmaz tarafından kurulan Inooster Bilgi Teknolojileri, ilk olarak APY Ventures’tan aldığı ilk yatırımla adından söz ettirmeye başladı. Sunduğu oyunlaştırma ve teknoloji tabanlı ürünlerle birlikte, firmalara motivasyon, performans ve verimlilik odaklı katkılar sağlayan şirket, geçtiğimiz yılın son bölümünde TechOne VC ve Logo Ventures liderliğinde; APY Ventures Fintech GSYF ve APY Ventures Start-up GSYF’nin de dahil olduğu yatırım turunda aldığı 700 bin dolarlık yatırımla. global pazarlara yelken açtı.

İBB ile birlikte hayata geçirdiği, İstanbullulara yürüme alışkanlığı kazandırarak, şehri motive edici oyunlaştırma kurgularıyla keşfettiren Yürübe İstanbul projesi ile, geçtiğimiz ay Martech ödülü kazanan Inooster, halihazırda 26 kişilik kadrosu ile çalışmalarını sürdürüyor. 

İş ortaklarının belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlayacak oyunlaştırma tabanlı performans, sadakat yönetimi ve eğitim çözümleri sunan Inooster, kurulduğu günden bu yana oyunlaştırma ve yazılım ekseninde gelişimini sürdürerek, alanındaki en büyük etkinlikleri desteklemeyi sürüdüyor.

Inooster ayrıca eğitim & gelişim süreçlerine yeni bir boyut kazandıracak olan yeni platformu LEX ile, tüm eğitim süreçlerini uçtan uca oyunlaştırarak, öğrenim süreçlerini daha keyifli ve verimli bir hale getirebiliyor. Aynı zamanda kullanıma sunduğu API'leri ile, bütün yazılımlara oyunlaştırmayı entegre edebilecek bir konsept sunan firma, çalışan deneyimi ile birlikte müşteri deneyiminde de verimliliği artırmak için çalışmalarını sürdürüyor.

Kaynak: Editör:
Etiketler: INOOSTER,, GAMİFİCATİON, EUROPE’A, 2., KEZ, SPONSOR, OLDU,
Yorumlar
Haber Yazılımı