"110 Milyon liralık Yağmur Suyu Yatırımıyla Kayseri'nin Altyapısını Güçlendiriyoruz"

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 110 milyon TL yatırımla hayata geçirilen yağmur suyu altyapı çalışmalarını yerinde inceledi. Yaklaşık 9 kilometrelik hat ile

GÜNDEM Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 10:01:00
Editör -
Okuma Süresi: 3 dk.
38 okunma
Google News

yağmur sularının etkin şekilde yönetileceğini belirten Büyükkılıç, yatırımın taşkın riskini azaltacağını ve yağmur sularının daha verimli değerlendirilmesine katkı sağlayacağını söyledi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğü ile Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde Şehir Hastanesi çevresinde yürütülen yağmur suyu altyapı çalışmalarını yerinde inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Başkan Büyükkılıç'a incelemeleri sırasında Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan ile KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan eşlik etti. Yüklenici firma yetkililerinden projenin son durumu hakkında bilgi alan Büyükkılıç, kentin geleceğine yönelik güçlü altyapı yatırımlarını kararlılıkla sürdürdüklerini ifade etti.

Çalışmanın yaklaşık 110 milyon TL'lik yatırımla hayata geçirildiğini belirten Başkan Büyükkılıç, bölgede yaklaşık 9 kilometrelik yağmur suyu hattı imalatının sürdüğünü söyledi. Hattın büyük bölümünde koruge boruların, kalan kısımlarda ise betonarme boruların kullanıldığını dile getiren Büyükkılıç, projenin özellikle yoğun yağışlarda yaşanabilecek olumsuzlukların önüne geçeceğini kaydetti.

Büyükkılıç, "Şehir Hastanemizin yanı başında Büyükşehir Belediyemiz ve KASKİ'miz iş birliğiyle yağmur suyu altyapısını güçlendirecek önemli bir projeyi hayata geçiriyoruz. Amacımız, yağmur sularını atık su hatlarından ayırarak taşkın kanallarına güvenli şekilde ulaştırmak, yağışlı dönemlerde oluşabilecek geri tepmeleri önlemek ve yağmur suyunun daha verimli değerlendirilmesini sağlamaktır" diye konuştu.

Kent genelinde altyapıyı daha güçlü ve dirençli hale getirmek için yatırımların aralıksız sürdüğünü vurgulayan Başkan Büyükkılıç, "Yapılan çalışmanın şehrimize hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen tüm ekiplerimize teşekkür ediyorum. İnşallah en kısa sürede tamamlayarak hizmete sunacağız" ifadelerini kullandı.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç'ın vizyonuyla KASKİ koordinesinde yürüttüğü altyapı yatırımlarıyla kentin dört bir yanında yağmur suyu, içme suyu ve kanalizasyon altyapısını güçlendirmeye devam ediyor.

 

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.