Vali Çiçek’ten Bünyan’da Yoğun Program

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Bünyan ilçesinde gerçekleştirilen program kapsamında bir dizi yatırım, proje ve etkinliği yerinde inceleyerek vatandaşlarla bir araya geldi.

GÜNDEM Yayın: 28 Haziran 2026 - Pazar - Güncelleme: 28.06.2026 06:52:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
43 okunma
Google News

Vali Gökmen Çiçek, ilçeye gelişi sırasında, ilk olarak Değirmen Restaurant’ın açılışına katıldı. Ardından Kayseri Şeker Fabrikası’nın olan Panteks tarafından yapımı sürdürülen çuval fabrikasının inşaat alanı ziyaret edilerek çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

 

Bünyan ilçe merkezinde, Bünyan Belediyesi tarafından hayata geçirilen sokak sağlıklaştırma ve çevre düzenleme çalışmalarını yerinde inceleyerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Vali Çiçek, Bünyan-Pınarbaşı Mesire Alanı’nda düzenlenen kamp ve kano etkinlik alanını ziyaret ederek vatandaşlar ve gençlerle bir araya geldi.

 

Daha sonra, Bünyan Belediyesi ile Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (YİKOB) iş birliğinde restorasyonu sürdürülen İbrahim Bey Konağı’nda incelemelerde bulunularak çalışmalar hakkında bilgi aldı ve son olarak Bünyan Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan 2’nci Cam Seyir Terası’nın açılışı gerçekleştirdi.

 

Vali Gökmen Çiçek Bünyan ilçe ziyaretini SMA’yı yenen Melih Eymen Ceylan ve ailesini ziyaret ederek tamamladı

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.